nothing's real but love

11:23:26 - 2012-08-31 / 1 kommentarer
Idag är det fredag men det känns verkligen inte som det. Vädret är verkligen pissigt, det ska regna hela dagen tydligen. Hösten är här, det är bara att acceptera. Jag går runt i jeans och min mysiga oversize kofta som jag älskar och med en vinröd halsduk runt halsen. Känner mig hängig, näsan rinner och det är bara allmänt tjockt i halsen och huve. 
 
Igår var det coldplay som sagt och det var så grymt mäktigt. Bandet levde upp till mina förväntningar,  mycket mer än förväntat. Det var så mäktigt och underbart. Inledningen börjades med en massa fyrverkerier och ljuseffekter när Hurts like heaven spelades, så gryyyyyyymt det var. Har inga ord. Tonvis med konfetti fladdrade i luften, bollar studsade, stora fjärilar och andra saker lyste och dök upp lite vart som helst. 
 
I slutet av konserten började det regna och det var som gjort när Every teardrop is a waterfall spelades,  samt fix you tajmades perfekt in på regnet när alla sjöng teeeeeaaaaars stream down your faaaaace..... osv.  Det var otroligt! Ni som inte var där missade årets konsert, årets händelse och årets historia. MAKT
Rebecka

Det var så himla mäktigt!

2012-08-31 / 15:06:00
url: http://rebeckaelisabet.devote.se

Kommentera inlägget här:

namn:
Kom ihåg mig?
e-post: (publiceras ej)

bloggadress:


Kommentar: