lär känna mig lite

01:47:42 - 2012-08-10 / 0 kommentarer

Vill först och främst säga hej! till alla nya läsare. Jag hoppas ni fastnar för något i den här bloggen och att ni läser den varje dag, får jag väl hoppas.

 

 Tycker det är sjukt roligt att min statistik har höjts drastiskt de senaste dagarna, love you aaaall. Här är iallafall några frågor och svar från min frågestund. Om det är nåt ni undrar över, tveka inte att kommentera, kan gälla vad som helst, nästan... ;)

 

  del 2  .

 

Sidbena eller mittbena?

Det beror på situationen men jag tycker mer om mittbena nu eftersom det gör så att mitt ansikte ser lite smalare ut och jag tycker jag ser äldre ut också, och snyggare, jag ser mer sötare ut i sidbena, enligt mig och det vill jag inte klassas som, bara söt….

 

 

Favoritlåt?

Min favoritlåt just nu är In my place med Coldplay, men det varierar hela tiden. Min tidlösa favoritlåt är Fix you med Coldplay också men nu börjar jag bli kär i Ben Howard och Glen Hansards låtar. Så it comes and goes…

 

Kan du börja lägga ut mer recept och tips på mat och efterrätter du gör? Du är en duktig kock och borde visa det mer i bloggen, som din sallad och allt det där.

Haha jo det kan jag göra faktiskt. Nästa gång jag gör en sallad så kan jag göra det,  kanske kan skriva ut receptet på min goda kladdkaka också om jag får låna dina bilder av vår senaste?  Men jag varnar er,  man mår väldigt illa om man äter för mycket, bara för det är sååååå gott. Men visst, jag ska tänka på det och får tänka på att ha kameran nära när jag lagar mat nästa gång.

 

 

Lagar du mycket mat? Tycker du om det?

Ja hyffsat, jag gör det mer eller mindre varje dag. Ja jag älskar det! Jag vill ha en restaurang i framtiden och den ska vara mer än succesful!

 

Hur lång är din längsta tå?

Hahahhaha blir jag tvungen att mäta. Min längsta tå är längre än stortån, det är den som är bredvid stortån som är den längsta, haha lol J

 

Tycker du om magdansöser?

Näääää verkligen inte, de är äckliga, fula och överviktiga!  Elleeeeeeer….. haha ja jag älskar de! Så snygga och en kropp to die for. De är balla!

 

När var senaste gången du tittade på Lejonkungen?

Jadu, det var det här året i alla fall. Då hade jag på hög volym som satan och sjöng med i låtarna haha, hemskt…..  för några månader sen?  I våras, kanske.

 

Är du nöjd med din längd?

Ja det är jag. Har inget att klaga på vad gäller längden, men sen kan man klaga på annat också ;)

 

Hur många barn vill du ha?

Jag vill inte ha några barn alls, men OOOOOOOOOM det nu skulle hända av någon konstig anledning så vill jag ha ett barn, en tjej, inget annat. Men helst inga barn alls, nej nej… De är inte inplanerade i min framtid.

 

Ska du plugga vidare efter gymnasiet? Om ja, vad, vart och när?

Har jag ens något val? Nu säger man att om man inte pluggar så blir man inget, men jag tycker det är bullshit bara. Man kan bli vad som helst, bara man vill och satsar. Men ja jag ska nog plugga vidare, då vill jag plugga entreprenörskap, hur man startar eget företag, ledarskap osv,  det är det enda jag saknar för att kunna göra det jag vill i framtiden.

Vart vettetusan, där man kan plugga det? På universitetet i stockholm? När? Antingen direkt efter gymnasiet så jag har allt pluggande gjort, eller ett år efter gymnasiet då jag har haft tid på mig att förbereda mig mentalt,  tjänat pengar, och flyttat hemifrån. Vi får se. Tycker det är lite för tidigt att tänka på det nu eftersom man aldrig vet vad som kommer hända,  jag kanske får värsta möjligheterna i mitt liv innan jag börjar plugga vidare. Man vet faktiskt aldrig, så vi får se och hoppas. 


Kommentera inlägget här:

namn:
Kom ihåg mig?
e-post: (publiceras ej)

bloggadress:


Kommentar: