i will tell your story

18:34:23 - 2012-08-14 / 2 kommentarer
foto: emma flygare ( jag )
 
Bjuder på några konsertbilder från Lalehs show tidigare i sommras. Vi var ju i Östersund och var på festivalen Storsjöyran. Lyckad resa blev det och Laleh var grym, det trodde jag inte, men hon var jättebra live. Är nöjd med bilderna också, särkilt de första i rosa och lila toner. 
 
Idag har jag shoppat en långkjol som jag nu blev osäker på när jag kom hem så vi får se om jag lämnar tillbaka den eller inte. Annars har jag tittat på höstkläder och jag längtar faktiskt, ska köpa en kofta senare och en halsduk. Längtar så mycket så jag kan börja använda min ''nya stil''
josefines.se

Fin blogg du har!!♥ Om du inte redan är med så får du gärna vara med i min tävling där man kan vinna ett eget designat iphoneskal, eller varför inte överraska någon annan med ett designat skal? http://josefines.se/2012/july/tavling-vinn-ett-eget-designat-iphoneskal.html#comment Hoppas du vill vara med =) Ha en fortsatt bra dag! Kram♥

ebba

Grymma bilder! :D

2012-08-15 / 12:30:37
url: http://wstrbrg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

namn:
Kom ihåg mig?
e-post: (publiceras ej)

bloggadress:


Kommentar: