konsertdagen

10:08:16 - 2012-08-07 / 2 kommentarer
Nu släpper jag en stor bildbomb från höjdpunkten, kan man kalla det, från vår lilla tripp till Östersund och festivalen Storsjöyran. Fredagen var en av de stora konsertdagarna.  Sjukt kul var det och jätteduktiga artister, är supernöjd med allt!
 
Lite vardagsprat då innan jag släpper bomben,  fick en fin liten överraskning när jag öppnade datorn och gick in på blogg.se , där var ju jag på startsidan, fick en liten ruta där med publicering och allt med mitt inlägg om Nordiska mästerskapet för Islandshästar. Jag hoppas ni nya läsare verkligen stannar kvar och gillar det jag visar er osv. Blir mycket roligare att blogga då, det vet ni ju alla!
 
foto: emma flygare ( jag ) 
 
Vi åt en god mysig frukost och sen chillade vi hela dagen för det skulle ändå vara konserter ända till klockan två på natten. Farmor bjöd på en sjukt god middag och sen var det bara att ge sig ut. Första konserten 20.00 såg vi Norlie & KKV,  efter det gick vi upp till Stora Scen och väntade på Laleh, när hon väl kom ut så var vi längst fram (fick massor med schyssta bilder!) ,  hon var grym live, btw, trodde inte det. Sen var det mer väntan för Melissa Horn och kvällen avslutades med Maskinen, men där var det omöjligt att ta foto eftersom det var så sjukt mycket folk och vi stod som packade sillar, svårt att få luft också, men kvällen blev lyckad!
Glamourwannabe - med huset fullt av grabbar.

Låter verkligen som en lyckad kväll!

2012-08-07 / 14:09:21
url: http://hannadidrikson.blogg.se
Confidence - ♥ yourself

Härliga bilder!

2012-08-09 / 22:57:58
url: http://blogg.veckorevyn.com/confidence/

Kommentera inlägget här:

namn:
Kom ihåg mig?
e-post: (publiceras ej)

bloggadress:


Kommentar: