frågor & svar

16:19:58 - 2012-08-08 / 1 kommentarer
 del 1 . 
 

Vad använder du för hårprodukter?

Just nu använder jag shampoo och balsam från Head And Shoulders och ibland har jag hårolja för topparna, det är en produkt från Schwarzkopf som heter Oil Miracle. Funkar superbra!

 

Använder du skärmskydd till din iPhone?
Nej det gör jag inte, gillar inte skärmskydden hehe.

 

Vart har du köpt tröjan på bilden?

Den har jag köpt på Monki.

 

Hur lång är du?

168 cm

 

 

Använder du någon app för att redigera ljus osv till dina bilder som du lägger upp på instagram?

Nej det gör jag inte, däremot brukar jag blanda olika filter i instagram. Tillexempel först publicerar jag bilden i filtret Amaro, sen tar jag bort den genast, och sen laddar jag upp samma bild igen med Amaro i grunden och lägger på tillexempel Valencia och då är bilden klar och efter det laddar jag upp den som vanligt bara.

 

När du började i första ring, hur tyckte du att första dagen var?

Oj jadu, jag minns knappt själv. Första dagen gick väldigt fort. Vi ropades bara upp som vanligt, sen gick klassen till ett klassrum för att säga våra namn igen och typ berätta vad man gillade, man fick massa papper sen gick man hem. Det var inte mycket alls. Man gick dit för att se vilka man ska spendera sina tre nästa år med och tänkte väl en massa om dessa personer, mer eller mindre. Det var lite kul, men samtidigt spännande och nervöst. Ha bara ett gott humör och en positiv inställning så ska det nog gå bra!

 

Favoritcitat?

Just nu gillar jag ’’Pain is weakness leaving the body’’ , har ingen favorit sådär som jag strävar efter, men jag gillar vissa uttryck i vissa situationer som FKB eller YOLO, och LOL, haha, töntig jag är. Carpe diem gillar jag också och en massa citat från låttexter från Adele och Coldplay.

 

Topp 3 favoritböcker? 

1.     Eld,  andra boken av Cirkeln som är en triologi. De är superbra hittills och nu är det bara tredje boken kvar. Eld (som är den andra boken) är mycket bättre än Cirkeln (första boken) tycker jag,  min favorit at the moment. Läste nyss ut den så det är därför den är min favorit.

 

 

2.     Sommaren jag blev vacker – böckerna skriva av Jenny Han. Också där är det tre böcker i en serie. Gillar alla, gillar hela serien! De är väldigt bra och jag tycker om miljön som beskrivs där. En stor villa vid stranden, lyxigt osv.

 

3.     Alla borde läsa Baristas böckerna av Denise Rudberg. Enkla, ungdomsböcker som handlar om ett gäng killar. De är väldigt bra, eller Tillsammans serien av samma författare. De är ett måste i bokhyllan!

Diman Dilir

fin tröja:)

2012-08-08 / 22:04:33
url: http://dimandilir.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

namn:
Kom ihåg mig?
e-post: (publiceras ej)

bloggadress:


Kommentar: