alla är glada på en fredag

11:13:12 - 2012-08-10 / 1 kommentarer
foto:  emma flygare  ( jag )
 
godmorgon på er! Tyvärr har jag inte ätit den här goda frukosten idag som ni ser ovan,  jordgubbar är ju sååå himla gott och jag älskar det. Nej, det här åt vi när vi var i Östersund och var på festival. Vi fixade ihop den här grymma killer frukosten. Idag ska jag iväg en stund och shoppa med min syster, dock bara kläder till henne men jag kanske hittar nån snygg topp, hehe... Sen ikväll står det träning på schemat, ska bli superkul!
 
Nu ska jag fixa ihop en lunch,  kanske delar med mig av receptet senare?  Det skulle vara kul, så håll er uppdaterade. Ha en bra dag!
Silvia

Superfin blogg :D

2012-08-12 / 18:48:12
url: http://slm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

namn:
Kom ihåg mig?
e-post: (publiceras ej)

bloggadress:


Kommentar: